Moda na Klasykę – wydarzenie pod patronatem Teatru Wielkiego Opery Narodowej

1 października – w Międzynarodowy Dzień Muzyki – po raz pierwszy w historii artyści Akademii Operowej działającej w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej wystąpili w przestrzeni w warszawskiej Hali Koszyki.

Mieliśmy przyjemność odpowiadać za zaproszenie gości i serwis prasowy wydarzenia. Głównym celem kampanii #modanaklasykę jest upowszechnianie muzyki klasycznej oraz pokazanie, że muzyka klasyczna może być prezentowana w różnych przestrzeniach, tworzyć wartość dla szerokiego grona odbiorcy i kształtować nowych melomanów. Kampanię prowadzi Julian Cochran Foundation – organizacja pozarządowa popularyzująca od trzech lat muzykę klasyczną we wnętrzach Hali Koszyki.

Gwiazdami wieczoru były – Zuzanna Nalewajek (mezzosopran), Katarzyna Szymkowiak (mezzosopran) oraz Natalia Pawlaszek (fortepian). Szczegóły dotyczące tego wydarzenia znajdują się w darmowej aplikacji ONSTAGE, która zbiera w jednym miejscu wszystkie koncerty muzyki klasycznej, spektakle operowe oraz przedstawienia baletowe w Polsce.

Fot. Artur Zawadzki