RISK made in Warsaw partnerem KAMPANII NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PIERSI

RISK made in Warsaw partnerem KAMPANII NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PIERSI

Październik od 1985 roku uznawany jest na całym świecie za Miesiąc Świadomości Raka Piersi. Odbywa się wtedy wiele akcji mających na celu uświadomienie kobiet w tematyce profilaktyki oraz walki z tym nowotworem. Co roku jednym z takich wydarzeń jest Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi realizowana przez polski oddział The Estee Lauder Companie.

Ten rok jest szczególny, ponieważ Polska świetuję jubileuszową 25 edycję Kampanii. RISK made in Warsaw marka znana z angażowania się w działania społeczne przyłączyła się w tym roku do akcji. RISK stworzony z pasji do mody i wygody przez trzy kobiety dla kobiet. Filozofia RISK’a to tworzenie ubrań dla kobiet szukających unikatowych i jednocześnie komfortowych w codziennym noszeniu rzeczy.

Ubrania RISK umacniają kobiecość a kolor fuksji, który towarzyszy marce od kwietnia tego roku, jest dokładnie kolorem akcji. Projektantki Antonina Samecka i Klara Kowtun wyszły z założenia by poprzez swoje projekty ułatwić każdej z nas codzienne zabiegane życie. Choć to inny wymiar działań, to cel jest ten sam – pomoc kobietom – w poprawieniu nastroju, zadbaniu o siebie i swoją kobiecość.

W kampanii wezmą udział wszystkie 24 modele ubrań RISK w kolorze fuksji, które przez cały październik będzie można kupić na stronie marki: riskmadeinwarsaw.com, w butiku przy ul. Szpitalnej 6 w Warszawie oraz na stronie Douglasa, również partnera akcji. Fuksja to kolor towarzyszący od początku całej akcji. Kolor poprawiający nastrój, kobiecy i sprawiający, że czujemy się widoczne.

Za każdą sprzedaną w październiku rzecz w tym kolorze, RISK przeznaczy 10 zł na cele Kampanii. Projektantki marki stworzyły też specjalną wersję, obecnej już wcześniej w kolekcji RISK’a sukienki, nazywanej ‘Klasyka gatunku”, oczywiście w kolorze fuksji. Jest to sukienka z wiązaniem, która stała się flagowym modelem akcji Różowa Wstążka.

Jako dodatkowy element wsparcia Kampanii, już od 1 października w sklepie firmowym RISK będą rozdawane różowe wstążeczki, od których w 1992 roku zaczęła się cała akcja. Dochód ze sprzedaży ubrań RISK’a pozwoli wesprzeć dalsze jej działania oraz naukowe badania medyczne. W akcji sprzedawane będą modele występujące już w fuksji a także pięć nowości. Wśród nowych projektów znajdziecie odmienioną „Klasykę Gatunku” – z długim rękawem w wersji jesiennej. Bluzę o nazwie „Ronja” po raz pierwszy dostępną w takim kolorze. Długą bluzę z rozcięciem z boku, które wysmukla sylwetkę. Prostą bluzkę z kieszenią na piersi. Do tego szeroki szal połączony z kapturem. Nazwy tych produktów zostaną wyłonione w drodze konkursu na FB marki.

Na potrzeby akcji powstała specjalna sesja zdjęciowa. „Cieszę się, że mogłam wziąć udział w akcji modowej, która nie ogranicza się tylko do ubrań, ale zakłada też wsparcie dla kobiet” powiedziała Alma Asuai, pozująca RISK’owi od samego początku. Druga z modelek Agnieszka Sroczyńska, to na co dzień konstruktorka marki, autorka bluzy Padme i sukienki Infinity Dress Maxi – modeli biorących udział w akcji. Agnieszka mówi, że kreując te ubrania „chciałyśmy przygotować coś, co doda kobietom siły. Powstały otulające, dziewczyńskie bluzy albo kobiece sukienki”

Różowy październik stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych akcji charytatywnych na świecie, w którą zaangażować może się każdy. RISK made in Warsaw zachęca wszystkich do udziału w akcji i wsparcia kobiet.

REALIZACJA SESJI ZDJĘCIOWEJ:
Fotograf: Konrad Ćwik
Makeup: Dorota Kumosińska
Włosy: Adam Szaro
Stylizacje: Klara Kowtun, Antonina Samecka
Asystentka stylistki: Joanna Wrzeszcz
Modelki: Alma Asuai, Agnieszka Sroczyńska
Miejsce: Studio Pin-up
Produkcja sesji: Kamila Krzewska

Pobierz materiały