28 lipca otwarty zostanie pierwszy stacjonarny sklep ulubionej marki millenialsów – NA-KD. Lokalizacja ma znaczenie, więc nowy zakupowy punkt znaleźć można w pobliżu ulicy Bohaterów Monte Cassino 
w Sopocie. Klienci do swojej dyspozycji będę mieli aż 230 m2 przestrzeni wypełnionej modowymi perełkami.

Najnowsze trendy i oryginalność – tak w kilku słowach można opisać ubrania marki. 
W stacjonarnym sklepie będzie można znaleźć najmodniejsze ubrania, akcesoria, a także buty. Marka proponuje swoim klientom tematyczne kolekcje, takie jak NA-KD Boho, NA-KD Trend oraz NA-KD Party. 
W asortymencie salonu, oprócz marki własnej, dostępne będą ubrania mniej znanych skandynawskich brandów – By Malene Birger, Hot Anatomy i Ivy Copenhagen, londyńską markę Jovonna, australijski Lack of Color, jak również modowych gigantów m.in. Levi’s czy Tommy Hilfiger.

Do tej pory ubrania NA-KD dostępne były wyłącznie na platformie internetowej, mimo to nikomu nie trzeba przedstawiać tej marki. Od dwóch lat konsekwentnie buduje swoją pozycję na modowym rynku, skupiając się w dużej mierze na działalności w social media. Polski sklep online marka uruchomiła na początku tego roku. Instagramowy profil multibrandu śledzi już aż 1,6 mln osób, a liczba ta wciąż rośnie. Przedstawiciele NA-KD w Polsce podkreślają, że skupiają się głównie na potrzebach swoich klientów, regularnie udostępniając modowe inspiracje, ciekawe sesje zdjęciowe czy content video. NA-KD współpracowało już 
z wieloma polskimi Influencerkami, m.in. z Lilianną Janowską, Weroniką Załazińską czy Karoliną Wójcik 
z kanału VIVA-A-VIVA.

To właśnie zrozumienie swojego klienta przyniosło NA-KD tak dynamiczny rozwój. Celem jest rozszerzenie NA-KD.com o kolejne wersje językowe i stworzenie nowych lokalnych oddziałów.

O NA-KD

NA-KD jest trzecią firmą e-commerce należącą do Jarno Vanhatapio, założyciela Nelly.com (2003) 
i Zoozoo.com (2013). Firma powstała w kwietniu 2015 roku i działa na światowym rynku szybkiej mody, głównie online oraz w pop up store’ach. Dzięki dostosowaniu działań do potrzeb grupy docelowej, NA-KD szybko stał się globalnym graczem na rynku modowym. W 2017 roku witrynę odwiedzało 50 milionów osób miesięcznie. NA-KD jest jedną z najszybciej rozwijających się marek modowych w mediach społecznościowych: konto na Instagramie śledzi 1,6 miliona użytkowników. Co miesiąc dostarcza zamówienia do 173 krajów. Na platformie oprócz wyselekcjonowanych marek takich jak Fila, Calvin Klein czy Cheap Monday dostępne są również marki własne, NA-KD Trend i NA-KD Boho.

www.na-kd.com